Cezilija

2012

Publicerad 2009-11-16 12:54:02 i Allmänt,

...WE WERE WARNED...

Doomsday


Jag tycker defintivt att den här filmen är sevärd!
Att den är 2½ timme lång, känns inte...
Och att den bara skulle få ett betyg av fem möjliga, är mycket dåligt.
Jag ger den i alla fall en trea.
En BIOFILM framförallt.
Det blir inte samma sak hemma även med en bra ljudanläggning.
Det jag irriterade mig lite på var att den var tillåten från 11 år.
Och självklart, med en massa sn*rungar i biosalongen så skrattar de vid heeelt fel tillfällen, killen bredvid mig kunde inte sitta still och pratade med sin kompis vid de bästa filmscenerna. ÅH!
Ville bara ge han en "Ronny&Ragge"-flapp över huvet och be han hålla k*ften!

Middagen igår på Restaurang Söder vid Heden var också mycket bra. Men det tror jag inte Rikard håller med om, han blev lite besviken på sin biff, och det kan jag hålla med om, den såg ut som den hade blivit utbankad till en lövbiff, men den ska vara hög. Skitsamma. Min och Erikas mat var i alla fall god! :) Och jag tror Kricky var nöjd med sin pasta också.
Det är inte ofta man får tag i en restaurang så pass centralt med så bra priser. Jag är nöjd! :)

Sen att vi hade 200 m till Bergakungen gjorde bara saken bättre. Och vi parkerade bilen mitt emellan Restaurang och Bergakungen. :)

Nästa gång ska vi (hoppas jag) gå på VIP,en när de visar "Luftslottet som sprängdes" - Och då kanske man kunde lyxa till det lite igen och äta på restaurang Danilo som ligger inne i Bergakungen. Kanonmat, jag och Rikard har ätit där flera gånger, fast priserna är liiiiiite högre. Men helt klart värt det.


Nu ska jag dona lite här hemma, elda, diska, tvätta, städa...

/Cez

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela