Cezilija

En ny pralin i Aladdin-asken

Publicerad 2009-11-20 13:16:19 i Allmänt,

Aladdin firar 70 år i år, och därför ska en NY pralin ner i asken, och en annan ska bytas ut. Så för att INTE DIN FAVORIT ska bytas ut, gå in och rösta på http://www.raddajulen.nu . Själv la jag min röst på romrussin, den absolut godaste pralinen i asken. Det bästa är att de flesta tycker den är äcklig, men då får jag ju alla fyra för mig själv! Kan ju inte bli bättre. Fast det kan ju hända att den får minst röster nu, men det hoppas jag inte. Pappa la sin röst på den med ägglikör i. Också god.

Vilken är din favorit? Rösta.

Idag sov jag alldeles för länge, vet inte varför, men jag känner mig SÅ trött. Får nog börja med lite järntabletter så jag kommer igång lite. Steg i alla fall upp, satte på MTV och hoppade upp på min crosstrainer, körde hårt i 10 min, sen gick jag ner i källaren och styrketränade. Har hittat ett ta-död-på-en-träning på youtube, som tar slut på alla muskler i låren och framförallt den stora muskeln i rumpan. 8 minuter och allt från höfterna till knäna skakar som asp-löv. Inga maskiner behövs, du jobbar med din egen vikt som i aerobic. Tränade för 30 min sen och mina ben skakar fortfarande när jag går ner för en trapp här hemma. :)
Det är inget hoppa runt fjanteri, utan du står mest på alla fyra och jobbar. Och musklerna skriiiiker. Men hör av dig så får du filmen - oavsett om jag känner dig eller ej. :)

Nu trycker jag i mig min dagliga havregrynsgröt med banan och C-vitamin. Hade ingen mjölk hemma och det är inte populärt med denna frukosten, men det var försent när jag upptäckte det.
Du gör havregrynsgröt, skivar ner banan (tack martin, superidé!) och sen häller du över lite citronhonung. Kalas.

Nu ska jag få lite gjort här hemma, Rikars slutar kanske lite tidigare idag :)

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela