Cezilija

...

Publicerad 2009-11-04 18:34:28 i Allmänt,

ibland känner man bara att man skulle vilja banka in lite vett i somligas huvud. (och mer i andras)
håller med min syster linda som sa; "intresset ska väl ligga hos båda."
precis hur jag känner.
_______________________________________________________

Inget mer har hänt idag, än att jag har suttit med min läxa och läst på provet tills på fredag.
Imorgon ska jag iväg på en mindre trevlig sak, men det är ju som för alla andra kvinnor - nödvändigt.
I helgen fyller Kalle år och det är min pappas fars-dag.
Annars vet jag inte vad som händer.
Nästa vecka är det skolarbete som gäller, framförallt redovisningen (inför klass) om vänsterpartiets historia.
Men det ska nog gå bra!
Efter det ska jag fika med Kaisa! Skoj! Längesen man träffade henne nu! :)
Får vi se om det blir Göteborg eller Nödinge, vad säger du? Göteborg va? :) Hahaha

Nu ska jag laga (sen) middag!
/Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela