Cezilija

Fredag

Publicerad 2009-11-06 19:32:44 i Allmänt,

Idag är det fredag, och jag har vansinnigt tråkigt! Rikard och Anders har ockuperat teven med x-box. Jag har en tv i sovrummet, men då måste jag koppla om dvdn och .. ZzzzZzzz
Så jag sitter och hoppas på att nån rolig ska komma in på msn istället.

Idag ringde klockan 6:00, fick knappt upp ögonen, och jag gnydde till Rikard;
"Snääälla, du kan väl köra mig idag, ska bara göra ett prov ju"
"Ja okejdå"
"Yes!"
Sen var det bara till att flytta fram larmet och somna om. Men jag vaknade ändå 30 min för tidigt, så jag slog upp boken och började plugga lite till provet, som jag skulle skriva.

Klockan 8.30 satt jag utanför salen och väntade på Robert.
Sen fick jag provet...
Hjärnsläpp på första frågan.
Det är inte sant!!
Men istället för att slösa för mycket tid på den så gick jag vidare till nästa.
Men under tiden jag skrev på 2:an så bara dök svaret till 1:an upp i huvet!
Sen var det bara till att köra på..
ALLA RÄTT!
Kanonskönt, slipper jag tänka mer på det provet.
Bara till att hoppa på nästa.

Denna gången om Sveriges riksdag.
Ska dessutom hålla ett föredrag om Vänsterpartiets historia.
Men det ska nog gå bra.

Nu ska jag se om jag kan få igång web-tv på kanal 5 om Ullared. =)
Mamma som ringde och sa att det var skitroligt. (?)

Nyfiken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela