Cezilija

My life´s a reality. That your not smart enough to understand

Publicerad 2009-11-05 16:57:46 i Allmänt,

Suttit nedgrävd i mina böcker hela eftermiddagen. Har prov imorgon i samhällskunskap. Men nu känns det bra, jag ska finslipa det lite mer senare ikväll.
Men först blir det beställd Thaimat och film. Mmm! Vi ska se en gammal film med Sandra Bullock. (Juryn - a time to kill). Tror ni flesta vet vilken jag pratar om. Mycket bra film!

Nu har vi även börjat släppa ut Keyser ensam. Hon har vart inne så länge nu, och det gick inte att fortsätta med det. Hon smet ut såfort vi öppnade dörren, och när vi lyckades stänga den framför näsan på henne så blev det ett evigt yl-jamande. Men nu skuttar hon och är glad! Retad av skatorna blir hon också..

Med huset går det bra, det mesta står stilla nu, vi väntar på att snickarna ska komma tillbaka och göra klart rummet på övervåningen. Ser fram emot det!

Nej nu får det bli mat, är vrålhungrig!

/Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela