Cezilija

Slö...

Publicerad 2010-04-09 20:27:11 i Allmänt,

Denna dagen har satt sina spår. Vet faktiskt inte varför jag är så trött. Vädret har ju varit kanon. Gick en runda runt Ryk idag, klockade mig, och det tog ganska så exakt 1 tim och 10 min. Sprang ju inte runt precis, men jag stod och oroade mig för ett får i en stund också. Han hade kört igenom huvet i stänglset och fastnat knasen. Men han kom loss av sig självt sen.
Denna rundan innehöll inte lika mycket action som det gjorde när jag och Rikard var ute igår. Vi mötta en tanta med två hundar som hon hade lösa. Dom sprang emot oss, stannar de? - Nej! - utan de hoppar som idioter kring oss, och jag drar upp mina händer eftersom de nafsades. Jag gillar hundar, men inte när de kommer galopperandes emot en och börjar hoppa med leriga tassar på min nya peak performance-jacka!! Den ene bet Rikard i baksida låret också -"AJ SOM F*N!, Ska du ut och gå med dina hundar så får du väl se till o koppla de!!". Vansinnig blev han. Men tantan sa inget. Konstigt. Hon kanske blev sur när Rikard sparkade till hunden av ren ilska. Konstigt då...
Hade jag också gjort. Tänk om hon möter barn nästa gång?

Jaja - vill i alla fall inte möta henne igen.

Nu kommer Rikard med mat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela