Cezilija

Stegräknare.

Publicerad 2010-04-09 11:12:37 i Allmänt,

Ett tag sedan jag uppdaterade här nu. Men har faktiskt gjort det två gånger, och varje gång jag klickade på "uppdatera" så försvann allting. Suck.
Så jag orkade inte göra om allting. Men denna gången (om jag inte glömmer det) så ska jag kopiera allt innan.!

Jo, det har jag antagligen glömt att berätta, men vi är anmälda på http://www.tappa.se av Rikards mamma. Så vi fick varsin stegräknare. Och nu har vi varit anmälda i lite mer än en vecka. Och det går .. ok... jag ligger extremt sist! Men jag är en person som styrs mycket av vädret, och de sista dagarna har det varit grått, mulet, blött och trist. Men idag är det faktiskt kanonväder! Så idag ska jag ut och gå en sväng, har bara att lite att ordna med här hemma först.

Mamma och pappa är också anmälda till tävlingen. Och förra veckan så ringde jag hem för att höra vad de hade för sig, och så svarar pappa "Naa, har precis vart ute och gått en runda". . . W-H-A-T ?! Jag lovar, under mina 24 (snart 25) år i livet så har jag aldrig hört honom säga de orden. Haha.

Nej jag har inte tid mer nu, vill sätta lite fart.

Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela