Cezilija

v.28-29-30

Publicerad 2010-06-30 12:28:10 i Allmänt,

Min bror och hans flickvän.



Såhär se de veckorna ut - And I can´t wait! - Först kommer brorsan och Josse upp v.28 ett par dagar och då ska vi se Eclipse ihop, kila runt på stan och bara ta det lugnt. Tyvärr så blev ju den stora sommarfesten inställd, och jag tror inte de vill komma upp denna helgen och gå på den lilla de anordnar utanför Vadbacka. Haha. Men jag och Rikard ska i alla fall dit.
V. 29 så kommer syrran och Lizette upp! Då ska vi gå på P!nk-konsert i Göteborg. NICE! Har hört att hon ska vara skitbra live! Det körde ihop sig lite den veckan, jag råkade blanda ihop allting, för vi har ju hela tiden sagt att vi ska komma hem till Kallinge v.29, men så blir det inte nu. Däremot samåker vi hem lördag morgon efter konserten, och så går vi på Östersjö på kvällen. Och så är vi hemma i Kallinge v.30 istället! PHU! Hoppas det kommer lösa sig. Får ringa tillbaka till Rikard nu..... Somliga kan inte klockan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela