Cezilija

Helgen

Publicerad 2010-05-10 07:16:35 i Allmänt,

Helgen var skön. I fredags var vi nere på Forsvallen och tittade på när Skepplandas A-lag spelade. De vann med 7-0! Total utklassning! Det var kul fastän man höll på att blåsa iväg! :) Lördagen var rätt lugn den också, på morgonen åkte jag och Rikard iväg och handlade lite på ICA. Behövde ju lite gott till kvällen när jag skulle vara själv. Så det fick bli lövbiff, croketter med bearnaise-sås.(Den riktigt feta varianten haha). Köpte också lite melon och annan frukt. Bättre än godis! Och godare.
Vid 15:00 så stack Rikard iväg med några arbetskamrater för att titta på Speedway på Ullevi. Jag lagade middag och mös i soffan. Vid 18:00 så ringde Anders och frågade om han fick komma över. Of course fick han det. Så han kom över med en pizza till sig själv. Sen bläddrade vi bara runt på tv och snackade lite skit hela kvällen, var trevligt! Sen runt 23:30 åkte han hem och jag kröp ner i sängen. Vid 00:30 kom Rikard hem, och ni ska inte tro han ger mig en puss eller så.. nejnej.. utan han gapar.. och andas på mig som man blåser på ett par glasögon när de ska rengöras! Gris! Haha. Kunde känna allt han hade druckit och ätit den kvällen. Sen somnade vi gott i hans alkohol-ångor. Blev nästan full själv...

Sen söndagen var rena tråkdagen. Rikard var trött och bakfull. Så jag höll mig undan på bäst sätt. :) Vid 10:00 kom Anders över och ville låna duschen. (Renovering pågår hemma hos honom). De två spelade fotboll och jag satt vid datorn och slipade lite på mitt CV.

Detta var nog det tråkigaste inlägget jag skrivit på länge, men jag får liksom inte till det. Ganska seg nu vid 7:00 på morgonen.

Men på onsdag kommer vi hem till Kallinge! Ska bli så himla roligt! På fredag ska vi ha en grill/grogg-kväll! SKOJ!

Nu måste jag ner och äta lite frukost..

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela