Cezilija

Men åh..

Publicerad 2010-05-10 08:45:33 i Allmänt,

Man blir lite smått irriterad när ens jobbcoach sjukskriver sig på ens möte i förra veckan.(Fick jag reda på när jag redan var där) Så vi fick planera om det till idag kl 10.00. Jag stiger upp 6.30 och gör mig i ordning, går bort till bussen och sätter mig och väntar. Så får man ett samtal där hon ringer och sjukskriver sig... igen! Så det var bara att gå hem. Tur var det ju att jag inte hann ta bussen. Så nu ska jag dit på onsdag istället kl 11.00. Mötet tar ungefär en timme sa hon nu imorse, så då lär jag inte vara hemma förrän kl 13.30. Sen måste vi åka ner till Blekinge.
Det måste ju kännas väldigt pinsamt att redan ha sjukringt sig två gånger när man haft det jobbet i bara tre veckor...

Så idag står det städning och frisörskan på schemat..


//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela