Cezilija

Party!

Publicerad 2010-10-14 10:42:58 i Allmänt,

Rikard och jag fyllde ju 27 resp. 25 i förra veckan. Därför hade vi släktfest i helgen. Mina föräldrar dök upp redan onsdagkväll, syrran kom på torsdag eftermiddag och resten när kalaset började. Och det var riktigt bra att de dök upp innan, jag hade ärligt inte löst det annars med städning o hit o dit. Bara dagarna innan så höll vi ju på med renovering. Kalle och pappa bytte t.ex fönster i datorrummet på torsdagen när mamma och jag hade en "mor o dotter" dag inne i stan. Vi gick och shoppade kläder och åt på kina. Alltid kina... gott!!

Vi hade ju Italiensk buffé så vi bjöd på lasagne, pizza, pastasallad, ölkorv, bröd, bullar och massa annat smått. Tror det blev ganska lyckat faktiskt. Det jag blev besviken mest över var ju att mina andra släktingar inte kom. Morbror, moster o kusiner. Så det fick bli Rikard släkt som tog övertaget .. igen. ;p På min 25årsdag dessutom. Nej, det kändes inte alls roligt faktiskt. Men det berodde på sjukdom (förkylning), så det är väl inget de kan hjälpa direkt.

Men även ifall besvikelsen tog övertaget dagen innan så blev det ändå en grymt lyckad kväll! Och herregud vad fulla alla blev! Haha! De flesta drog ju ganska tidigt, mellan 20:00-22:00, men det var ju efter 22:00 som festen drog igång!.. Det var då som Josse och jag bar in tungartilleriet (spriten) till bordet. Jag har ju t.ex aldrig sett mina "svärföräldrar" onyktra.. någonsin. :) Och inte pappa heller iofs. Eller har jag det? JO0000!! Kräftskivan!! Det var ju värre än denna gången. Haha.

Men i alla fall, det var en otroligt rolig fest! Jag hoppas att alla blev nöjda, för det blev verkligen jag och Rikard för alla superfina presenter!!

Ska se om jag kommer ihåg allting.

Mamma o pappa o Farmor // Jättefint stort tårtfat i glas - smycken som man hänger framför gardinen - 2000 kr presentkort på Ving - SodaStreamer.

Christian o Josse // Smycken!! Som man har runt handlederna, skitsnygga! I läder o nitar. Ostbricka i glas med tillbehörande knivar. Grymt snyggt! Och så en Eddie Meduza-skiva *garv* (Internt skämt!)

Linda o familjen // Jättesnyggt halsband med läder o flintasten - "Carpe Diem" bokstäver i svart, också jättesnyggt! Vet bara inte vart jag ska hänga det, tror vid spisen på övervåningen.

Ammi o Kalle //  Presentkort på 500 Manufakturen (Rikard) och jag fick presentkort på 500 Klippoteket i Nödinge, det är så man kan välja vad man vill ha. T.ex massage, fotvård, naglar, hår, osv osv! Fanns hur mkt som helst! Sen fick vi presentkort på pengar, 4000 som vi får göra vad vi vill med. =D

Mariett o Larsa m familj // Ett kort där det stod "Nu ska vi skåla! För nu ska Larsa få måla! Grattis osv!!" Skitbra present för oss som precis är uppe i renovering. Rikards morbror jobbar som målare. Sen fick vi jättefina blommor också! Perfekt!!

Elisabeth o Roland m familj // 500 kr! Jättebra! =)

Anton o Matilda // Ett spel med kort där man inte får säga nej eller ja! Det spelade vi på festen samma kväll. Asroligt!! En jättesnygg tröja som jag hade på mig i måndags när jag var på galapremiär, sitter perfekt o jätteskön! Och Rikard fick presentkort på 5:an sport i Nordstan. (Favoritaffär!) :)

Karin o Valter (Rikards mormor o morfar) // Varsin pengar på 500 kr! Helt perfekt! Behövs verkligen till allt vi gör nu! Blommor och så gjorde ju Rikards mormor tårta till kalaset!

Sen gav jag Rikard presentkort på NaturKompaniet på 500 kr! Som han har tjatat!! :) Inte roligt o köpa nåt han vet om, men hellre att han får det han verkligen vill ha. :)

Sen fick jag presentkort på Ving av Rikard på 1000 kr! Yäj!!! :D


Så nu har jag o Rikard närmre bestämt presentkort på Ving på ca 10.000! =D Men vi får se vart det bär av =)


TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA JÄTTEFINA PRESENTER!!!


Jag hoppas verkligen inte att jag har glömt någon nu! Hade ju vart otroligt pinsamt. Men jag tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela