Cezilija

Dag 3

Publicerad 2010-09-02 17:54:31 i Allmänt,

Är redan inne på tredje dagen och har minskat 3 cm runt magen. Inte illa! Men jag tror det är mycket vatten som ska ut först. Har nog aldrig pinkat så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår! Och en sjuuuk huvudvärk på kvällen. Kan det vara sockerberoendet som ger med sig tro? Men idag känns det mycket bättre. Inte alls skakig eller yr. Och vet ni vad det bästa är!, - Jag har inte haft någon halsbränna sen jag började med rätt kost!! Och det är så underbart att slippa det. För fy fasen vad jobbigt det är med halsbränna. Känns som man ska fräta sönder inifrån och ut.
Idag gjorde jag Flygande Jacob till middag. Inte det nyttigaste men det var på Rikards begäran. =) Bytte i alla fall ut jordnötterna mot solrosfrön och det fungerade utmärkt. Om inte bättre. Sen grädde och kyckling.. aj aj aj. Men jag tog inte alls mycket. Började bränna lite i magen när jag åt. Chock för den kanske?

Äsh jag vet inte... Gott var det i alla fall, och mina PTS stämmer. Men det blir bara frukt till kvällsmat. =)


//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela