Cezilija

Inte länge kvar.

Publicerad 2010-09-20 18:54:40 i Allmänt,

Det är inte långt kvar nu. Jag blir snart 25 och Rikard blir 27. (Shit!) Vad gamla vi börjar bli. :) Vi träffades ju när vi fyllt 21 och 23 år. Rena småbarnen... ;)

På kalaset kommer vi bli runt 30-35 personer. Ska bli himla roligt! Men jag har inte en aning om hur jag ska re ut allting. Det ska bli Italiensk buffé, med lasagne, pizza, pastasallad m.m.

Fick ju psykbryt på Rikard för några veckor sedan när han på allvar trodde att han skulle åka iväg på kurs med handbollen över den helgen. "Men jag är ju hemma vid 5, när det börjar"..... HAHAHAHA! Han är rolig :) Fast så lät det inte då, utan jag glodde storögt på honom och trodde på allvar att han drev med mig. Tills jag förstod att han menade allvar.... Då fick i alla fall MR veta att han levde. Bara försvinna sådär, när jag blir 25 och vi har en gästlista på 35 personer. YEAH RIGHT!! =)

Men den är avbokad och ur världen så det är skönt. =) Det är inget att tjabba om.

Hoppas verkligen att min morbror och hans familj kommer.

Nej det ska bli roligt! Jag fattar bara inte hur jag ska re ut allting som ska göras...
Tur att mina föräldrar kommer upp 3 dagar innan. (Dom är änglar!!) Och sen har vi ju Rikards mamma och pappa som alltid ställer upp i vått och torrt. Dom är underbara!


Nu ska jag leta meny...

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela