Cezilija

My neck is a Mess

Publicerad 2010-09-28 18:38:53 i Allmänt,

Min sambo gav mig den mest underbara halvkroppsmassagen igårkväll. (Lite måste det ju löna sig när han vart på massagekurs 16 timmar denna i helgen) ;) Dock har vi "amatörer" alltid gett varandra massage inne i sovrummet förut. Det var väl det enda negativa att vi inte äger en massagebänk. (Men vem gör de eg.?)... Skitsamma. Vi har ett perfekt skrivbord ståendes i hallen på övervåningen. Som klippt och skuret, trodde jag. Tills det var dags för nackmassagen och jag fick kasa fram till kanten, så jag hade halsen som stöd.. fick knappt luft, men massage skulle jag ha! Det kändes så sjukt skönt igår.

Tills jag vaknade idag....

Jag kan inte röra mig. Min nacke är lika stel som ett kylskåp och det känns som mina nack(rygg)kotor har flyttat isär minst 13 cm!! Åh vad jag ångrar mig. Jag skulle aldrig ha hängt ut över kanten sådär som om jag hade väntat på giljotinen, eller nåt.

Idag ångrar jag att jag inte hade gjort det ändå.. Herregud vad ont det gör. Men i övrigt - en supermassage. Och min sambo har de varmaste händerna jag vet, och stora och goa. Mys.

Men jag fick försäkra mig om igår att detta inte bara var en engångsgrej - och fick till svar - "absolut inte, jag måste ju hålla på med det här, så jag inte glömmer bort hur man gör och vad alla muskler sitter".

Isn´t he the best, or what?! :D

Jag har min egen massör. :)

Jepp, han får kalla sig det efter denna kursen han går.

Förutom att jag legat på soffan idag i smärtor så mår jag bra. Har en intervju och informationsmöte imorgon, så jag hoppas jag mår bättre tills dess.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela