Cezilija

Ni fattar va...

Publicerad 2010-09-05 18:32:44 i Allmänt,




Det är dessa kvällarna man bävar för måste jag säga. Rikard med sin uppätna pizza och en fet godispåse framför!! Okej att det är lugnt i affären, men när man sitter hemma och har det gratis inom räckhåll, då är det tufft att låta bli. Och jag sitter med mitt grova bröd, kalkonpålägg, gurka, frukt och kesella tillsammans med vatten.

I såna situationer undrar man varför man håller på!


Men nu känns det bra igen, måndag imorgon och då blir det att fortsätta med nya starka tag.

//Cissi

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-05 21:52:56

Du måste ha järnvilja för att klara det där =) Jag har sjukt dålig karaktär så det får inte finnas nånting hemma om jag ska klara av att inte äta. Keep up the good work!

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-09-06 11:06:47

Haha! Det är inte lätt heller vill jag lova! =) Helgerna är värst för då äter han alltid sånt gott! =) Men jag bara tänker att, nej, nu ska jag ner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela