Cezilija

Orubblig.

Publicerad 2010-09-03 15:14:49 i Allmänt,

Känns verkligen som att ingenting kan rubba mig nu från vad jag vill. Hade detta varit jag för 2 månader sen så hade jag suktat efter allt socker och godishyllorna i affären. Men inte alls. De bekommer mig inte. Däremot nåt som kan komma att få mig lite ur balans så är det Felix Köttfärssås på glasburk! Hahaha. Hur sjukt är inte det. Godis tilltalar mig inte, men Felix Köttfärsås.. Mmm =)
Och en sån burk innehåller 12 points,+ pastan 4 points. (16 points). Jag får äta 19 points/dag! Så ni fattar dilemmat. Men det ska nog gå bra, behöver ju inte ta en hel burk.

Rikard ringde precis och han ska äta pizza ikväll. Han har inte ätit nån på 3 veckor (mäkta stolt över honom!). Men ikväll ville han ha. Men han lovade att köpa frukt till mig (som godis nu för tiden). :)

Frukt smakar mycket bättre bara man vänjer sig och blir av med sitt sockerberoende! De två-tre första dagarna kan man ha huvudvärk, känna sig lite trött och vara lättirriterad. Den dagen hade jag i onsdags. Var inte rolig då vill jag lova, och huvudvärken var sinnessjukt jobbig!

Men nu känns allting mycket bättre och lättare.
Iofs inte ens gått en vecka och helgen är inte över ÄN, men jag vill detta nu! Det tuffa kommer bli imorgon när jag ska ut med ett gäng tjejer på restaurang. (Grattis Lizette 23 år idag!!) =) Men finns det sallad så kör jag givetvis på det.

Mina delmål är att ta mig igenom en vecka i taget! Och bland de slutgiltiga är att magen är platt och jag kommer i mina gamla Fornarina-jeans som jag köpte när jag var 17! (Slutade komma i dom för 1 år sen). =(

Den lyckan man kommer känna när knappen kan knäppas! Cant wait!!!!!

/C






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela