Cezilija

Så typiskt

Publicerad 2010-09-22 13:01:21 i Allmänt,

Har suttit i telefon och sökt jobb hela dagen känns det som. Har ringt runt till olika företag och jobb som jag sökt på andra vis. Det gäller att ligga på! Konkurrensen är stenhård här uppe. Och ännu svårare blir det om man inte har några "personliga kontakter". Men det går bra, känns som att det lossnar snart. Jag har ett par på gång som jag tror på. Så antingen får jag jobb här uppe i Ale eller nere i Göteborg. Eller ingenstans alls... *suck*

Vi får se hur det går, ni får hålla tummarna.

//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela