Cezilija

Besök

Publicerad 2011-04-07 13:54:59 i Allmänt,

Tjo mina vänner!

Idag kommer syrran på besök över hela helgen med Sol och Oliver! Ska bli riktigt roligt! Klockan 16.00 anländer dom till centralen, så jag ska ta bussen härifrån innan 15. Tar 50 min med bussen, och ca "30" med bil. MÅSTE skaffa körkort!! Men efter skolan och vår lilla Thailandsemester så ska jag skriva in mig på körskolan tänkte jag. Får nog bli Alfredssons i Nödinge.


Hade en så konstig dröm inatt. Man kan ju hoppas att den kommer slå in i framtiden. :) Drömde att vi var stenrika och bodde i en husbåt. Eller snarare ett villaskepp! Var så coolt så jag inte ville vakna riktigt. :)

Man kan få ihop det lite konstigt!

Tjing tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela