Cezilija

Bild-blogg

Publicerad 2011-04-14 12:47:26 i Allmänt,

Jag är ju SÄMST på att lägga upp bilder på denna bloggen, men tänkte ta ett inlägg nu med bara bilder, från lite blandade händelser det sista. :)



Rikard och hans kompis Berra, lite onyktra på Vadbacka för nån helg sedan! :)





Syrran Linda och hennes son Oliver på bussen hem till Skepplanda efter en dag i Göteborg.





Och hennes dotter Sol på bussen! :)





Trötta familjen. (En del av den iaf, Andreas var hemma).





Lilla Oliver :) Som blev så sjuk helgen han var här stackarn.. (Och otäckt lik Andreas på denna bilden för övrigt!)





Min lilla älskling!





Oliver provar skor på Stadium!





Besökte lekplatsen gjorde vi också!





Rikard kom också ner o lekte med barnen och fikade!





Tom o Jerry-kex var ett måste! :)





Sol





Såhär trötta var kisarna efter en helg med Sol o Oliver haha! =) Helt döda i min famn på kvällen. :)





Hahahaha! Lillan totaldäckade! =)





Så trött.... :)





Gosekisarna...





Ser så mysigt ut :)





Moi!





Jag otroligt trött! Helt röd i ögonen. (Kan bero på alkoholen också) :)




Allt jag hade för denna gången! Men mycket lättare att ladda över bilderna med en kabel från mobilen till datorn. Istället för att skicka ett mms till bilddagboken och kopiera därifrån. Orka...


Nu ska jag göra annat!

//Cissi





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela