Cezilija

Den SKA jag ha!

Publicerad 2011-04-28 20:26:06 i Allmänt,

När mamma och pappa var uppe för ett tag sedan så var vi på EM (EuropaMöbler) i Bäckebol och kikade runt lite. Och dom hittade en matta där som jag FULLKOMLIGT älskade! Den kostar 2000:- och hade passat perfekt i vår hall.


Ska faktiskt visa hur mycket den passar !





Här ser ni mattan.....







Och här är vår tapet i hallen.




Visst är den klockren!!


Hur lätt är det att hitta en så perfekt matta till DEN tapeten. Jag har ju vart inne på en helt svart matta eller en jättestor rund och röd matta.


Men denna är ju helt rätt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela