Cezilija

Hm..

Publicerad 2011-04-01 15:36:06 i Allmänt,

Känns ju inte jättekul att ha en resa bokad till Thailand nu, med tanke på att folk har blivit evakurerade pga regnoväder. Och MARS dessutom, som ska innebära högsäsong där!

Fruktansvärt det som händer, och att folk t.o.m har dött. Det var det värsta regnovädret på 30 år sägs det.

Nej fy vad tragiskt, och stackars dom som fick sina semestrar fördärvade.


Får hoppas det är bättre väder när jag och mitt hjärta ska dit.


Annars har jag legat på isen med träningen. Jag och Rikard var inte så krya igår, men idag mår i alla fall jag bättre. Och jag hoppas Rikard gör det också. Han är på jobbet i alla fall.

Blev klar med mina instuderingsfrågor idag, 109 st på två tillfällen. Tycker jag var bra jobbat. Vård och omsorg är vi inne på nu, mycket lättare och mer intressantare än etiken. Inte för att etiken var jättesvår, men den var ganska trist faktiskt.

Ska bli intressant när man får reda på det betyget. Gissningsvis tror jag bara på ett G, men man vet ju aldrig!

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela