Cezilija

Ny vecka

Publicerad 2011-04-11 14:29:15 i Allmänt,

Haft en riktigt bra och rolig helg med storasyster. Kommer återkomma med bilder sen, men hinner inte det just nu för jag ska snart in till jobbet.
Idag fick det bli knäckebröd till frukost. RIKTIG ångest efter denna otroligt onyttiga helgen! Så nu är man tillbaka på ruta ett igen. =( Inte riktigt ruta ett, men nästan. Farligt när man får besök för man blir så bekväm och lat.

Idag känner jag mig något bättre, är lite hes, eller det är NÅT med halsen. Var riktigt kass igår. Så förhoppningsvis får jag INTE halsfluss som Linda hade några dagar innan hon kom hit, men så blev det sjukhusbesök på Kungälvs lasarett med Oliver i lördags för han var SÅ ledsen kvällen innan när hans trumhinna sprack. =( Och det visade sig vara både öroninflammation, spräckt trumhinna, 38 graders feber och halsfluss! Och idag skulle även Sol till läkaren eftersom hon har ont i halsen nu. Fy!

Men det återstår att se, blir jag sjuk så blir jag.

Men sålänge jag känner mig såhär småkrasslig så blir det ingen träning. Glodde in i mitt gym imorse, men så bara "Näe!" - så det fick vara. Och det är nog lika bra.

Hoppas rösten håller ikväll bara.

Jahaja, och förresten fick jag VG i etik och livsfrågor. Blev verkligen superförvånad!! Jag läste ju knappt.

Blev riktigt glad i alla fall! =D

Nästa vecka har jag prov i vård och omsorg, och har inte ens börjat ännu. Måste göra mina frågor imorgon.

//Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela