Cezilija

Amen vafa-an!

Publicerad 2011-08-16 14:28:51 i Allmänt,

Gick hem från jobbet igår i lugnan ro. Som vanligt är man lite spänd över att gå genom Nordstan. Det kan ju hända lite all möjlig skit där inne. Har hört från en arbetskamrats dotter som blev nedslagen och rånad där när hon var 14 år. (Av ett gäng tjejer). Fanns mycket folk runt omkring, men ingen gjorde nåt.

Därför vågar man ju heller inte förlita sig på att man skulle Få hjälp under själva överfallet. Inte klokt egentligen.

Men jag har i alla fall klarat mig än så länge.


Men igår när jag gick där igenom, så fick jag syn på några kameror, massa sladdar, en hög med ungdomar i mitten. Eller folk.. tittade inte så noga på dom. Däremot la jag märke till att en av kamerorna rörde sig så häftigt, den gled så fint. "Den måste vara dyr" - tänkte jag. Och så stod det en slusk bredvid, med bakåtkammat hår och tarvligt klädd. Han såg bara allmänt småkriminell ut. "Jaha, vad försöker den dryge göra, sno kameran?" - Kom jag ihåg att jag tänkte. Haha! Sen vek jag av mot NE-Terminalen. Skulle ta bussen hem.


Senare när jag kom hem så hade en tjej på min facebook blivit taggad i en bild på Nordstan. PÅ JUST denna killen som jag tyckte såg sluskig, tarvligt klädd och kriminell ut. Tyckte det var lite konstigt när massor av tjejer hade kommenterat den bilden med "OH HAN ÄR JU SÅ JVLA SNYGG!". Man bara... "Öh, nä? Han var ju skitful"...

Tills jag såg att rubriken löd - "Johan Falk-inspelning på Nordstan".


Och då förstod jag ju att jag precis tagit Joel Kinnaman för en kriminell och skitful slusk. Hahaha!


Han är ju definitivt raka motsatsen.. Och nån kamera behöver han nog inte sno heller. Haha!



 

Joel Kinnaman

 

 

 

Johan Falk-poster

 

 

Jakob "Amen vafa-an" Eklund




Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-08-16 15:39:05

Alltså det är så jävla coolt!! Roligt skrivet oxå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela