Cezilija

Regn, regn, regn..

Publicerad 2011-08-15 13:57:19 i Allmänt,

Började regna igårkväll och har hållt på enda till tidigt imorse. Läste på aftonbladet under natten när jag inte kunde sova, att räddningstjänsten har fått in över 300 larm om folk som fått sina källare översvämmade, men att de inte kunnat göra något - ännu - pga att de måste prioritera viktigare byggnader såsom vårdcentraler och annat. Tror jag det stod. Hade nog inte ögonen med mig, helt.


Är så GLAD över att vi gjorde dräneringen så pass tidigt när vi flyttade in. Tror inte att vi är direkt i farozonen, men det är inte roligt att ha källare när det öser ner regn i vilket fall.


Frågan är om man ska ha våtdräkt och simfötter med sig till jobbet idag? :) Paraply får följa med i ryggsäcken i alla fall.





Göteborg...





Det där är taket på en bil...



/Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela