Cezilija

Robinson 2011

Publicerad 2011-08-30 14:10:05 i Allmänt,

 

 

VARFÖR söker man till Robinson - som är en överlevnadstävling, om man ändå bara ser det som en semester och inte "orkar" göra någonting?

DAG 1...

"Jag tänker inte bygga det jvla huset.. jag är väl ingen scout heller!"

"Nej, vi kan sitta här och ha det bra. Jag är SÅ trött.. vill bara sova.."

"Vad har du gjort idag då?"

"Jag steg upp imorse.. sen öppnade jag en kokosnöt.... ja..."

 

Alltså? Hahahaha! Vill ju bara krypa in genom tvn och örfila såna urblåsta idioter så att de vaknar. Den ena tjejen gick det ju såklart skitdåligt för i första tävlingen. De blev ju avbrytna under cocktailpartyt, i sina cocktailklänningar och höga klackar, ståendes med skumpa i ena handen och vattenmelon i den andra.

Hon låg sist.. krypandes i en labyrint gjord av rep..svettig, flåsande, rödflammig och jätteirriterad..

"MIN klänning VAR REDAN 2 dm FÖR LÅNG! Alltså! Idiot! Så kan han ju inte göra! Jvla skittävling! Dra åt helv*te!"

- (Tjock, och sist i tävling...)

 

Man förstod redan då vilken roll hon skulle inta i årets Robinson. Och mycket riktigt.
I vattenbrynet.. full med skitsnack... och irriterad över att de inte har varken mat eller fick kaffe på morgonen..

 

Eller som lag Kalinga. Efter att de vann tävlingen.

De kom till den rika ön. Med kokkärl, yxa, mat.. och ELD. Vilket är nr 1 i en sådan situation.
De höll liv i den heeeela natten.. de hade inte sovit nånting.. och röken var så jobbig från elden.. man blev ju smutsig och sotig om händerna... kunde ju knappt andas...

 

Så de lät den brinna ut.....HAHA!

Det finns ju nåt som heter eldvakt. Man går upp EN åt gången, och låter de andra sova. Sitter en timma var och så ordnar det sig.
Kan se puckona springa runt på stranden i sina aftonklänningar mitt i natten, letandes efter ved och hostande för att röken är så "jobbig".

 

=)

 

Nej det ska bli kul detta..
Nu måste jag plugga.

Jag orkar inte, jag vill inte, men man måste göra det ändå. ;)

 


 

 

Kommentarer

Postat av: Linda syster

Publicerad 2011-09-10 03:14:21

hahahaha va roligt skrivit! Ja, jag håller fullständigt med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela