Cezilija

Att man aldrig lär sig...

Publicerad 2011-01-29 14:03:03 i Allmänt,

Var på fest igår hemma hos Mattias. Drack 5 groggar och två glas champagne... Inget vatten (idiot)...

Så idag mår jag iiiiiiinte bra. Orkar inte göra nånting. Rikard fick ställa fram frukost åt mig. (Världens bästa).

Och när jag är bakis så kan jag inte sitta helt stilla, måste tappa med fingrarna eller allra helst gunga fram och tillbaka som en utvecklingsstörd i skräddarställning. Enda skillnaden är att jag inte dregglar... Annars är det nog ganska right on spot...

Nej nu var jag elak. Men jag känner mig och ser ut som ett VRAK idag!!


Rikard är på kalas för sin morfar idag. Jag ville verkligen dit, men dum som man är så lär man sig aldrig dricka lagom. Men jag tror nog de gärna slipper en som gungar på stolen, ätandes smörgåstårta och stönar varje gång en illamående-våg kommer...


Faktiskt så googlade jag och såg att majskorn ska vara bra att äta när man är bakis. Ja tack! Jag tar till vad som än krävs! 2 min senare satt jag med en tesked och burk majs i högsta hugg! 340 g... trodde jag skulle kräkas de sista tagen.. men hur jobbigt det än är så ska man bara fortsätta "möla".. haha!


Men jag tar inte till allt.. vad som än krävs. Återställare är t.ex det mest idiotiska man kan göra! Man skjuter ju bara upp bakfyllan. Och känner man att man behöver "ta en återställare" dagen efter - ja då har man nog större problem än så.. (Kanske man gör gubbarna på bänken i centrum sällskap om sisådär 15 år)


Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela