Cezilija

Besviken

Publicerad 2011-01-12 12:10:16 i Allmänt,

Det visade sig att tjänsten på Älvängenskolan bara var en halvtid på 20tim/veckan. Jag anser att det är dumt att tacka nej till en utbildning för så få timmar. Då har jag ju t.o.m en bättre tjänst på mitt kvällsjobb.


Fick ringa pappa och bror för att få råd, och båda två höll med.
De två är de mest uppriktiga och ärligaste personerna i mitt liv. Alltid bra råd.


Jag avskyr svar som "Det är upp till dig - Det är ditt liv - Det får du själv bestämma - Det vet väl inte jag"
Jag frågar ju av en anledning. . . .




/Blivande (förhoppningsvis) undersköterska. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela