Cezilija

Färdig!

Publicerad 2011-01-28 15:14:13 i Allmänt,

Igår när jag kom hem från skolan så satte jag mig ned direkt och började med den första (av två) insändningsuppgiften. Igår satt jag ner i 6 timmar och idag 5 timmar. Men nu är även den andra uppgiften färdig. Det är mycket "reflektera över" och "förklara". Därför tar det sån tid. Men nu har jag 1 månad på mig att fixa instuderingsfrågorna och läsa på till provet. Känns urskönt!!

 

Och jag är sån att jag kan inte bara sitta ner och mala i en bok i flera timmar. Då fattar jag ingenting av det jag precis läst. Utan det gäller att skriva ned svaren för hand, och även rita. Gärna med färger och markeringspennor.

 

Men alla lär sig olika. Jag genom att skriva själv och använda färger.
Rikard är helt tvärtom, han är "mala-igenom-boken" och så fastnar det direkt. Så avundsjuk på såna!




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-29 22:35:46

Christian är precis som Rikard... så avis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela