Cezilija

F**kin´Perfect!

Publicerad 2011-01-26 13:14:44 i Allmänt,

Har ni hört den nya låten med P!nk? Skitbra! Musikvideon är också väldigt gripande.


Tycker all hennes musik är jättebra. Och när Linda, Lisette och jag var och såg henne live på Ullevi förra sommaren så var hon helt fantastisk!
Bara hennes entré var skitcool!


Och sommaren innan det var Linda och jag på Ullevi och såg Madonna live! Och hon är verkligen Queen Of Pop! Känner mig duktigt nöjd med att jag har sett en av världens största artister!
Och det är heeelt otroligt vilken form hon är i. Hon är lika gammal som min mamma, men ser ut som en extremt muskulös 30-åring.


Och vet ni hur hon bl.a håller sig i form?... Med pilates! =) Haha!

___________________________________________________________


Igår var jag på jobbet. Målet var 16, men jag satte 17! (BONUS!) Sen jag började jobba där har jag misslyckats med målet bara en gång. Så jag är mycket nöjd.
Igår fick vi dessutom löneförhöjning. (Den hade iofs kunnat kvitta) - men sen blev vi bjudna på bufé och dessert. (Italiensk salladsbufé med pannacotta till efterrätt). Så skulle man haft det varje kväll.. :)


Gratis är gott!


Får se om maskinen är klar nu sen ska jag ta mig förbi brevlådan och vidare till jobbet.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela