Cezilija

Missöde

Publicerad 2011-01-15 21:29:48 i Allmänt,

Råkade ut för en liten olycka igårkväll när jag duschade. Satt ner i duschen och såg till så att jag inte kommer bli Chewbacca om några veckor. Jaja, ni fattar.

Handen kom i alla fall i vägen, och jag känner hur rakhyveln sätter sig i lång-finger-nageln, och av ren reaktion så rycker jag åt mig handen... Varav bladet går Ännu djupare!!

Jesus!!!

Trodde fingret skulle ryckas med. Pissade blod. (Men så ser det ju mycket värre ut för det var blött).

Så nu har jag ett snyggt jack i nageln. =/

_____________________________________________________________________________


Annars händer det inte mycket ikväll. Är ensam hemma. Och har precis hällt i mig en flaska vin. Gjorde i alla fall denna ensamma kvällen lite roligare. ;)
Rikard är nere på handboll i stan. VM på (i?) Scandinavium.

Snart kommer väl Mr och hans lillebror Anton hem.

/Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela