Cezilija

Panik

Publicerad 2011-01-27 08:19:02 i Allmänt,

Igår på jobbet så måste jag ha ätit något olämpligt till lunch. En macka med bacon och kyckling från Espresso House var ju lockande, men herregud så dålig jag blev!


Satt i telefon med "en kund" och kände att det var som jag fått en värme-bomb exploderad inom mig. Hela jag blev jättevarm! Började kallsvettas! Och så fick jag en ordentlig magknip. En sån där magen gurglar och det värker ut i ryggen. Jag kände bara att jag var tvungen att skynda mig igenom samtalet för annars hade jag sk*t*t på mig!


Och man kan ju inte precis slänga luren i örat på de heller..


I alla fall så hann jag på toa med nöd och näppe. Och när jag tittade mig i spegeln så var jag helt rödflammig. Vad fasen kunde det vara?


I bussen på väg hem mådde jag ännu sämre. Mådde illa och svettades. Gjorde felet att glo ner på mobilen och hade jag inte fäst blicken snabbt framåt igen så hade det definitivt hänt en olycka.
Satt och funderade på om jag hade behövt kräkas, vart jag skulle göra det då? Ska man skrika "STANNA BUSSEN!" eller ta papperskorgen vid utgången?


Klarade mig i alla fall hem till Skepplanda, och när jag gick från hållplatsen och hem så kändes kylan skitskönt. Började må bättre, men så kom jag hem och då flög det på mig igen..


Men jag lyckades tvinga mig själv till sömn, inte för att det har blivit många timmar inatt, så jag mår ju därefter.


Men nu ska jag till skolan! Lektion mellan 9-12.


//Cez

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela