Cezilija

Vi har det inte lätt.

Publicerad 2011-01-13 13:18:28 i Allmänt,

Vi tjejer alltså.

Jag hade århundradets pms-humör igår. Och Rikard bara äääälskar att reta en (mer än vanligt) då. Det är ganska otroligt att kroppen kan påverka ens humör på det viset.

Innerst inne tänker man ju "men skärp dig! sluta lipa" - Men så knäcker ens egen tanke en och man ser sig som ännu mer värdelös som inte kan sluta gråta - och därav börjar gråta ännu mer. Haha!

Och Rikard är ju expert på att peka och skratta vid fel tillfällen. Vilket utlöste ännu fler gråtattacker.

Igår låg vi i soffan. Eller jag låg i soffan, han låg på mig och retades. (Det är inte lätt att knuffa bort 110 kg). Och han kittlade mina lår och jag skrek i panik! Först asgarvade jag och skrek "sluta! jag kissar!" - men det avskräckte inte honom utan han bara fortsatte med hela sin tyngd på mig! (tror faktiskt det kom några droppar) - men tillslut slutade han och jag skratt-grät typ.. Men så ger han mig ett ko-slick i ansiktet... från hakan till pannan.. och det är så Äckligt! - Med hans snusgojja i munnen.. Och det där utlöste ännu en gråtattack.. en chippa-efter-andan-gråt.

Idag skrattar jag ju åt det, men igår var jag helt knäckt.

Ja, så vårt 4-årsfirande var väl ingen dröm precis. :)

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela