Cezilija

Festen

Publicerad 2011-07-13 14:33:33 i Allmänt,

Var ju på fest hemma hos Kaisa i lördags. Och det var mycket längesen som jag hade så ROLIGT! Till middag blev det kycklingsallad med vitlöksbröd och vin. Var vrålhungrig när jag kom dit, så det var riktigt gott!

Efter maten så snackade vi skit, vinet blev till drinkar, drinkarna till snapsar. Haha! Vilket resulterade i massor av bilder, dans och fjant. =)


Här kommer lite bilder för de intresserade...


 

Maten..

 

 

Kaisa häller upp vin..

 

 

Cecilia och Anna

 

 

Jag och Kaisa..

 

 

Haha, Anna och jag..

 

 

Några såna här bilder blev det. Haha!

 

 

Kaisa o Cecilia

 

 

Kaisa o Anna

 

 

Jag

 

 

Jag o Anna

 

 

Jag o Kaisa får avsluta detta inlägget! =)

Vi hade i alla fall skitkul! Finns en miljon bilder kvar, men det är hemligstämplat för all framtid! =) Haha!

 

//Cissi

Kommentarer

Postat av: Kaisa

Publicerad 2011-07-13 22:31:21

Haha vilka bilder :) Hade också jättekul!

Får vi göra om snart. Kram

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-07-14 10:12:48

Haha ja! =) Och i slutet var din tand hel, ett minne blott. :D Haha. Usch stackare!.. Det får vi verkligen göra om! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela