Cezilija

Det är ju inte omöjligt.

Publicerad 2011-03-23 14:00:09 i Allmänt,

Ibland kan man komma in i sina dalar då man inte alls känner för att träna eller fortsätta äta rätt. Det har jag själv råkat ut för många gånger.

- Jag börjar på måndag igen
- Bara denna lördagen
- Men det är ju så kallt ute
- Det blåser
- Det regnar
- Klockan är för mycket
- Jag ska bara
- Bara en


Nu har jag det iofs lite lättare denna gången. För jag tänker bara "Thailand" - så är jag på rätt spår igen - om jag nu suktade efter en bulle på espresso house innan jobbet.
Men jag tror att anledningen till att jag slutat innan var för att jag aldrig såg resultat. Jag kände resultaten. Jag blev piggare och jeansen satt inte tight om magen. Men jag måste SE resultat. Därför önskade jag mig en våg i julklapp. Och den springer jag på 3 gånger om dagen. Haha! Men det har Josse sagt åt mig att sluta med. :)

Jag är lite slarvig med mina points. Eller ganska mycket faktiskt. Det tar ca 3-4 dagar innan jag kommer in i rätt balans med vad man kan äta och inte äta.
Jag ska äta 20 points/dag om jag ska gå ner i vikt. Och i måndags åt jag 9 points. Och igår åt jag 13,5 points. Vilket innebär att jag gått på svält i 2 dagar. Vilket inte alls är bra. Det bränner mer på muskler då än fett, sa Josse.

Men det ordnar snart upp sig. Redan idag är jag uppe i ca 6 points. Och då har Rikard och jag inte ätit middag ännu.

Men nåt som får mig att sparka igång motivationen på allvar så är det före och- efter bilder på människor som gått ner extremt mycket i vikt.

Kolla bara in Jillian. Programledaren i Biggest Loser.




FÖRE




EFTER






BOOYAAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela