Cezilija

Fredag

Publicerad 2011-03-25 11:40:30 i Allmänt,

Frukost: 3 knäckebröd med keso, skinka och gurka. Citronvatten och en banan. Känner mig som en fjäder! :)

Klockan 13:00 skriver jag prov. Etik och Livsfrågor. Har läst på en del, men jag tror det framförallt kommer handla om ens egna värderingar. Vad tycker jag? Är det här rätt/orätt? Osv.

Så det mesta lär antagligen bara vara logiskt.

I helgen ska vi måla! Larsa har varit här och lämnat färg i veckan. Ska bli roligt att måla känner jag! Har man bara på musik man tycker om så kan man stå och måla klart det mesta. :)

Jag har lite skrivtorka känner jag.

Återkommer sen.

Dvs om jag lever - Lizette och jag ska ut och jogga. (Ja ni läste rätt) .. ;)

"Cecilia ska ut och JOGGA - kors i taket!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela