Cezilija

Kan inte fatta det

Publicerad 2011-03-21 00:03:11 i Allmänt,

Det känns helt ofattbart. Så länge som jag har velat detta. Det har varit en dröm i 6 år. Och alltid har det kommit andra saker emellan.


Men nu blir det av....


THAILAND I MARS 2012!!!!!!


Jag och Rikard bokade ikväll. Det är ett helt år kvar, och ändå skakar jag som ett litet asplöv redan nu. Jag har en liiiiiten flygfobi. Jag gillar definitivt inte start och landning. Så efter bokningen ikväll har jag suttit och googlat vårt flygbolag, om det finns några risker, flygrädsla osv osv.

Jag måste läsa mig till lugnet. Haha. Men jag hamnade på en jättebra sida. En person med flygfobi hade intervjuat en pilot. Och han sa "Hade det varit en risk med mitt jobb, så hade ju inte jag gått hit varje dag"
.

Så rätt.

Men jag kommer antagligen googla vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela