Cezilija

Knappt sömn

Publicerad 2011-03-21 10:41:54 i Allmänt,

Har inte sovit så bra inatt. Mamma bara skrattar åt mig. Hennes första flygresa gjorde hon till Thailand. Hon var nervös, men när planet startade och steg från startbanan så tyckte hon det var en härlig känsla. :) Jag har suttit som längst i ett flygplan i 3 timmar till Bulgarien, men nu handlar det om 10 tim 50 min! Den tanken skrämmer mig lite. Det bästa är att vi flyger på natten, så (förhoppningsvis) sover jag det mesta. Inte för att jag tror det men... :)


Det konstiga är att det inte är nån mellanlandning på dit-resan. Är inte det lite konstigt?


Men nu ska jag ställa mig på crossen. Min motivation flög i taket nu vill jag lova!!

//Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela