Cezilija

Motivation

Publicerad 2011-03-22 13:11:32 i Allmänt,

Mitt mål är Thailand, och motivationen är starkare än aldrig förut. Imorse körde jag 10 min uppvärmning på crossen. (Ni vet en sån arm/ben-cykel). Känns som att trampa vatten ungefär. Skön för knäna men otroligt jobbig konditonsmässigt! Och eftersom min kondition är körd i botten så flåsar jag frenetiskt. :) Men jag drog igång musik på laptopen och körde på...

Sen blev det utfall med 6 kg i händerna. Biceps, triceps, axlar och mage.

Till frukost blev det ananas-juice, 3 knäckebröd med skinka, minikeso och gurka. 

Får se vad det blir för lunch på jobbet ikväll.

Får väl sätta lite fart nu..

//Cez

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela