Cezilija

Nokia N8

Publicerad 2011-03-15 11:50:30 i Allmänt,





Det här är min nya mobiltelefon!!


Jag kommer tom ha samma färg som på bilden. Tycker den gröna ser cool ut. Grå och svart är så tråkigt. Så nu kan 3-abonnemanget och den gamla sony ericsson-telefonen kasta sig i väggen. För nu är jag Telia-kund och Nokia-ägare! ;) Fattar inte varför jag inte har gjort detta tidigare! Alla i min familj är ju Telia-kunder och även familjen här uppe. Och bara det kommer ju göra en HUUUUGE skillnad på min mobilräkning!


Dessutom har denna mobilen en 12 megapixelkamera! Vilket gjorde att jag bestämde mig egentligen.


TJOHOOO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela