Cezilija

Över en vecka

Publicerad 2011-03-29 13:45:44 i Allmänt,

Dagen började med 5 minuters "uppvärmning" på crosstrainern.

(Jag kallar det så,.. men sanningen är att jag inte pallar mer just nu haha)

Sen efter det la jag mig på magträningsmaskinen. Och den är rena döden. Kanske inte så konstigt när jag har samma lutning på den nu som innan på den goda tiden när jag var smal som en speta och vältränad, så var den inga problem alls. Men nu! Ja herregud... Men jag gör faktiskt 3 repetioner.

(Säger dock inte hur många för varje rep, då blir det pinsamt haha)

Kan knappt skratta så gör det ont, men det är ju så det ska vara nu.

Efter den träningen fattade jag tag i hantlarna. Lånar Rikards träningshandskar nu och det är en STOR skillnad. Innan la jag ifrån mig hantlarna - inte för att jag inte orkade mer, utan för att det gjorde ont i mina händer.

Men nu med handskarna på kör jag 10 fler. Lätt.

Sen var jag klar, det blev i alla fall 45 min. Hade inte ätit på länge och var tvungen att ha frukost! Och då blev det knäckebröd med leverpastej och gurka. Och nån med skinka, keso och gurka. Till det citronvatten. (Vansinnigt gott!). Och man sparar in pointsen.

Jag undrar hur mycket jag kommer lyckas gå ner fram till juni? Och hur vältränad kommer jag se ut?

Det ska bli spännande !!




Här är mitt (tillsvidare) gym. :)



Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-03-29 14:44:35

Härligt jobbat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela