Cezilija

Bild-uppdatering!

Publicerad 2011-10-19 19:27:44 i Allmänt,

Det var väldigt längesen jag skrev nu, men så har jag haft lite "skrivtorka" också. Inte alltid man känner för att heller..

Men istället för att babbla (skriva) en massa, så tänkte jag uppdatera er med bilder istället...


För ett par veckor sedan så var det fest hemma hos Kaisa. Det var en riktigt kul tjejkväll med maaaaaaaassa prat! Så KUL! :)


Anna o Kaisa väntandes på bussen till Kungälv. Vi kände inte för utgång i storstan denna gången såå - det fick bli en kort tur över bron istället. Mycket bättre!.. Enda negativa var väl att vi var "gamlingarna" på stan.. :) Fast det blir till hur man gör det! Jag hade skitkul! (Fastän jag var Ordentligt trött på sista krogen...) :)

Kaisa :)


Jag väntandes på bussen!.. Ser ut som jag har värsta hängmagen med ,men de där jackfickorna rymmer en del.. :) Såsom mobil, plånbok, giftpinnar m.m...


Mina stövlar den kvällen.. Riktigt snygga och riktigt svindyra!..


Anna o Kaisa på malt&humle.. :)


... Dagen efter var det ingen ro och ingen vila... :) Nej jag bara skojar... Var faktiskt mycket piggare än vad jag trodde jag skulle va.. Här är i alla fall Rikard och Larsa på G med att slipa väggen innan spackling!


"EAT SLEEP PAINT" - Målarn Larsa :)


Hyllan som jag målade EN gång.. (Ammi första)... och ALDRIG mer säger jag bara.... jag hade ont i hela kroppen dagen efter... överst är ju lugnt att måla... men nederst.... ja herreGUD!... Man fick ligga på rygg, omvriden till mage med överkroppen, målandes bakom sig... haha! Nackspärr var bara förnamnet dagen efter. :)


Resultatet!... När gardinen kom på plats.. Varför jag inte tagit kort på övriga sovrummet får ni själva räkna ut... :)

Gardinen är köpt på Chilli för intresserade.. 149 kr. Och för er Blekingebor så finns närmsta Chilli-butik i Växjö.. nyöppnad!.. Riktigt bra affär med snygga saker!..
Däremot har butiken i Brunnsparken spårat ut lite med kläder... gillas inte! .. Så det blir väl Hisingen nästa gång.. Om man nu inte har nåt emot att ha pistolskott vinande kring huvet.. :)


En av pajerna till kalaset när jag o Rikard fyllde! Spenat och fetaostpaj!.. Rekommenderas. Recept ? Google... :)


Tacopaj ... mums!


En del av gästerna. Från vänster.. Kalle, Lukas, Larsa och Jonatan.


Hela familjen kom upp.! Här har vi Linda, pappa och Christian! Jag brukar vanligtvis inte ha sådär stora krukväxter på köksbordet.. :) Utan det är födelsedagspresent ifrån mamma o pappa. (Inte trasiga lampor heller för den delen, men det var ett rejält åskväder kvällen innan...) :)


Kalle, mamma, pappa, Rikard, Sol, Linda och Christian.. Längst bort sitter Larsa, Karin, Valter och Ammi.


Oliver i Sols Hannah Montana-tröja, och nagellack på tånaglarna.... Tror ni han kommer hata mig när han är 16? ... :)



Stora tjejen Sol!



Hela familjen i Brunnsparken! Bara  Rikard, Andreas o Josse som saknas!



Såhär blir det... Inte helt klara ännu, så jag bjuder bara på denna.. :)



Klipper och klistrar lite.. Om ni ser på en kalas-bild längre upp när vi sitter vid långbordet, så är det de otroligt fula tavlorna på väggen som jag nu offrat!.. IKEA-tavlor som hängt med sen jag var ... typ 17.. usch!
Skönt att bli av med dom nu...


Resultatet blev såhär... :) .. Ska nog bara behålla de tre små.. den stora var mest... en kul grej. Den lär inte användas..



Det var alles! Ha det!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-19 19:44:49

Varför inte det?? Jag hade använt alla. Satt de den vita väggen blir ju skitsnyggt!

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-10-19 20:44:44

Njae jag vet inte.. kanske!.. Väggen är nog för liten tror jag. Den vita bredvid min garderob.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela