Cezilija

Bröllopsinbjudan

Publicerad 2011-10-23 17:02:01 i Allmänt,

 

 

Det har jag ju inte berättat. Rikard och jag ska på bröllop i februari!! =) Denna inbjudan damp ner i brevlådan för ett par, tre veckor sedan. Har aaaldrig varit på bröllop så det ska bli en riktigt trevlig upplevelse!

Det är Rikards syssling Robert och hans Karolina som ska gifta sig.



Har redan börjat kika runt lite på klänningar, och har nog hittat en. Har ju ingenting hemma att ha på mig! (Panik). Rikard behöver en ny kostym så vi får ge oss ut på jakt.
Men jag tror jag kör på den jag hittat över nätet. Bara 300 kr också så den är ju billig och bra. :)

En mörkblå klänning med söt detalj.

 

Vad tycker ni? Jag tycker det är en söt och enkel klänning. Sen ha en svart långärmad bolero över. Så man täcker axlarna. Kan nog bli bra. Eller?

 

 

/Cecilia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela