Cezilija

Haha

Publicerad 2011-10-24 14:59:57 i Allmänt,

Ja, som jag trodde. :) Min och Rikards senaste/första vistelse på gymet resulterade i en hel-vetisk träningsvärk i helgen. Första dagen var lugn, kände knappt nånting..

Men andra.... 

För det första kunde jag knappt sova den natten, för att baksidan på vänsterlåret krampade varje gång jag försökte slappna av!.. Haha! Sinnessjukt jobbigt! :) ...

Jag kunde inte röra mig för jag hade så ont! Men jag kunde ju inte ligga på soffan hela dagen heller... nån gång var jag ju t.ex Tvungen att resa på mig... vid ett toalettbesök eller liknande.. eller om katten behövde "gå"..


Rikard kom hem senare på kvällen och då skulle jag ta mig upp ur soffan.. Och han satt på fåtöljen bredvid och bara iakttog mig..

Händerna på soffärmarna, och sen försöka puscha sig upp och räta ut benet..("Jojo").. Jag kunde lika gärna ha ramlat ihop i en hög på golvet och legat där. Haha!

"Va-faa-an!.. Du går ju som om du blivit skottskadad i benet!"

Och jag kunde inte skratta för då gjorde det ont i magen! Haha! Så det blev typ ett halvkvidande "Mmphhff!!.."

Och i huvet tänkte man tyst.. "Få mig inte o skratta - få mig inte o skratta - få mig inte o skratta"... Sen haltade jag ut i hallen och skrattade för mig själv när jag såg trappen framför mig.. Haha!


Så denna helgen har varit, med ett ord - plågsam!

Men imorgon ska vi på det igen! Så på torsdag lär jag antagligen inte kunna gå då heller! :)

//Cez

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela