Cezilija

Fördriva tid

Publicerad 2012-02-24 17:40:44 i Allmänt,

Jag jobbar ikväll, så för att fördriva tiden lite tänkte jag lägga in lite bilder som jag hittade i datorn.




Christian fick motorstopp mellan Väckelsång och Tingsryd så pappa (och jag) fick komma och hjälpa honom. :) (Nej, han har inte kvar den SAABen)...






Våren innan vi flyttade in (tror jag) så var Rikar doch hjälpte sin mormor och morfar med att klippa häcken.






Dagen innan...................






Och dagen efter.... Var helt onödigt att "göra det fint" vid ingången när vi bodde ute i Hålan.





Det gick från solig skön dag till det här.... (Därför står stolen framme, satt och solade på den dagen innan)...






Såhär såg det ut på våren..






"Välkommen till Hålan" =)






Brun-utan-sol-KATASTROF! Fast det är det ingen som ser ändå.. :)





Sötisnosen!





Panikskickar ett mms till syrran, ståendes på stenungsbadens hotell "kan jag se ut såhär ikväll?!?"



Nu fördrev jag lite tid.... 2 timmar närme bestämt... går lite sakta när man jobbar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela