Cezilija

Oh my..

Publicerad 2013-08-13 23:46:35 i ~Filmer/Böcker~,

Jag hade ju hört så mycket om denna bok. Överallt. Facebook. Tidningar. Radio. 
Tänkte varje gång att DEN ska jag läsa. Men det blev aldrig av. Tills nu. 
Femtio nyanser av honom. 
 
Jag läste 553 sidor på sammanlagt 8 timmar. Jag kunde inte släppa den. Den var så för-e-bannat bra!! Sjukt snuskig - men vad gör lite erotisk litteratur en sen måndagskväll? Den var faktiskt väldigt rå. Samtidigt som man rodnar och fnissar som en liten skolflicka, så pirrade det så gött i hela kroppen. Haha. 
 
När jag började läsa boken så såg jag Christian Bale framför mig i Batman.... 
 
 
 
Tyckte han passade in bra i rollen. Sjukt snygg, stenrik och hemlighetsfull. 
 
Men dagen efter på skojs skull så googlade jag "Mr Grey", och upp dyker Matt Bomer. 
 
 
 
Och ja! Givetvis är det han. Klockren!
 
 
 
Längtar tills filmen kommer!!!! 
 
Ps: Ni kvinnor som inte läst boken, Läs. Ds. 
 
 
Jag har redan fått mamma att skriva upp den på inköpslistan. Hon vill ge den till mormor, men där går nog gränsen. Haha =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela