Cezilija

-3 kg

Publicerad 2013-03-17 17:01:40 i ~Livsstil~,

Herrejäklar! Fick en chock när jag ställde mig på vågen hemma hos Ammi och Kalle. Batterierna i vår våg är slut, så jag passade på att väga mig hemma hos dom. Och jag blev helt paff! Har gått ned 3 kg på bara en vecka! Men det är mycket vatten och andra slaggprodukter som kroppen gör sig av med först. Men 3 kg? :) 
 
 
Ja ingen är mer lycklig än mig! =) 
Sen att jag vägde mig precis efter middagen är kanske bara ett ännu mer plus? :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela