Cezilija

Drooooling

Publicerad 2013-03-23 10:50:49 i Allmänt,

Visst har det varit lätt att avstå från godis när man går runt i affären och kikar bland hyllorna. Förutom att jag la upp ett stön när vi fick ta en omväg bland chips/godishyllorna för att en barnvagn stod i vägen på vår vanliga hyll-rutt bland knäckebröden. Behöver ju inte Utmana det! :) Men när man sitter hemma i sin bekväma sfär och Rikards vän Anders kommer hit med ett kilo godis och ställer framför näsan på en. Oh nooo!! Började vattna sig ur munnen när man såg de hårda lakrits/hallonbitarna ligga en armsträckning ifrån en. Satt och vrålstirrade på den där skålen hela kvällen och hade ingen aning om vad som hände i fotbollen. Haha! Tror jag tuggade i mig 10cm luden filt istället...Skämt o sido :) 

Jag satt med mitt glas vatten framför mig, och telefonen bredvid, bönandes om att NÅN skulle ringa så jag kunde slänga tankarna på annat! 
 
Anders slänger en blick på mitt glas; "Är det där en grogg eller?" 
Jag; "I wish.., nej.. det är vatten.. "
Anders; "Hehe.., okej.. jag har en cola här om du blir sugen, bara att ta!"
Jag; "Tack men nä, jag försöker hålla mig undan sånt"
Anders; "Inte ens godis?"
Jag; "Nope,.. jag har min 70% choklad med pistagesmak här, bara att ta om du vill ha!" (Rör du, dör du!)
Anders; "*skratt*.. Nä,.. tack" (Kör ner handen i den gudalika godisskålen)
 
 
Matchen fortlöper och jag ser hur de plockar dumle, ferraribilar och de asäckliga vingummin som hade smakat HEAVEN igårkväll!.. 

Tillslut går jag ut i köket och hämtar en apelsin med en bit papper.. sätter mig ner i soffan och första jag hör "NU är det FEST!" från Anders. =)
 
 
Anders, om du läser..... Kolla här!! 
 
 
 
 
 
Hehehehehehehehehe.....
 
 
 
 
 
Till sista droppen... ;)
 
 
 
Ha det bra folks! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela