Cezilija

Söndag

Publicerad 2013-03-17 12:50:03 i Allmänt,

 
Så här har min frukost sett ut den senaste veckan. Vanligtvis har jag avokado istället för gurka, tycker det smakar bäst. Men med lite grönsakssalt eller citronpeppar på så blir det riktigt gott! Yoggi mini blåbär med ekologisk (osötad) müsli och lite te. Ska äta 1417 kcal varje dag för att gå ned i vikt. (Öh? tänker ni).. Jag fattar inte heller hur man räknar kalorier, och jag skulle aldrig försöka lära mig det heller. Då hade väl en snabbvisit inne på ICA tagit 3 timmar.
 
Utan jag använder mig av hemsidan ShapeUp Club. (Tack Josse!). Den är helt fantastiskt bra!  När man blir medlem får man ange kön/ålder/vikt/motion sen räknar den ut exakt hur många kalorier du får äta på en dag för att gå ned i vikt. Så, om allt går kalas så kommer denna pinglan väga 60 kg runt den 20 september! 
 
Men det krävs ju att man fyller i under dagen vad man äter. Jobbigare för mig som inte kan ha appar på min mobil, men det fungerar bra med datorn ändå. 
 
Jag får bara komma ihåg vad jag stoppar i mig helt enkelt.. =)
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2013-03-17 13:06:03

Go girl :-)

Svar: haha tack detsamma! ;) hoppas det går bra!
Cezilija

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela