Cezilija

Magkrångel

Publicerad 2013-09-25 11:36:43 i Allmänt,

Har halsbränna mer eller mindre varje dag. Men nu det sista har det blivit ännu mer problem med magen. Ungefär 3 eller 4 gånger har jag fått knivskarpa smärtor rakt in i mellangärdet som strålar ut i ryggen, det gör så ont att det känns som ryggen ska gå av. 
Senaste var igårnatt. Vaknade kl 04:00 på natten och fick så vansinnigt ont! Och då hade jag haft molande värk i mellangärdet sen 11 timmar. Men den var ändå uthärdlig. 
Smärtan höll i sig i 1 ½ timme innan den släppte. Och då var det dags att stiga upp för att åka och jobba 7-16. Var väldigt nära att ringa och sjukanmäla mig, men jag är ju vikarien som blivit inringd för någon annan. =/... 
 
Väl på jobbet hade jag ju ont, lite molande som om man var öm efter natten. 

När jag kom hem damp jag i soffan och sov i 3 timmar. Och vaknade upp med denna kulan... 
 
 
 
Ser ut att vara gravid i 5-6 månaden!! Den gör inte ont, bara extremt svullen. 
Idag är jag fortfarande lite svullen, men inte i närheten som igår. 
 
 
Nu ska jag in och jobba ett par dagar, sen ringer jag läkaren. 
 
Jag tror det är magkatarr. Men pappa säger att man inte blir så svullen av det?
 
 
Vi får se vad de säger. Hoppas jag får en lösning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Cezilija

27 år och rakt igenom en äkta Blekingska! Flyttade upp till Västkusten pga den starka kärleken! Bor i en villa i Skepplanda ihop med min sambo Rikard och våra små katter Keyser och Knorris!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela